17/09/2020

SUBVENCIÓ PROGRAMA EXTRAORDINARI D’AJUTS PER AL FUNCIONAMENT DE LES LLARS D’INFANTS PÚBLIQUES DE TITULARITAT MUNICIPAL I DE PRIMER CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL EN ESCOLES RURALS, CURS 2018-2019.

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en sessió de data 16 de juny de 2020 va concedir a l’Ajuntament de Cabacés una subvenció de 1.890 €, per a l’escola rural “El Castell”,  programa extraordinari d’ajuts per al funcionament de les llars d’infants publiques de titularitat municipal i de primer cicle d’educació infantil en escoles rurals, curs 2018-2019.