SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

15/02/2023

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de Diputació de Tarragona en sessió de data 20 de setembre de 2022, va concedir a l'Ajuntament de Cabacés una subvenció  per un import de 16.635,11 €, per actuacions de Salut Pública per generar entorns resilients, segurs, i saludables, convocatòria 2022, desglossat amb els següents conceptes:

- Línia 1- 1.2  Piscines: import concedit de 6.060,42 €, per finançar el servei de socorrisme de la piscina municipal, de juny a setembre.

- Línia 1- 1.3 Agent Cívic:  import concedit de 4.659,18 € per finançar el servei d'agent cívic a la piscina municipal, de juliol a setembre.

- Línia 2     Salut: import concedit 5.915,51 €, per finançar diverses actuacions:

Tipus 2.1 Servei de subministrament d’aigua de consum humà: les actuacions subvencionades corresponen a les analítiques d’aigua, a l’adquisició de productes per al tractament de l’aigua de consum humà i la neteja  del dipòsit municipal (dipòsit vell).

Tipus 2.4 Animals domèstics abandonats: l’actuació subvencionada correspon a 4 castracions de gats mascles i 9 ovariohisterectomia de femelles.

Tipus 2.5 Neteja i desinfecció d’espais públics i equipaments municipals: l’actuació subvencionada correspon a l’adquisició de sal per la cloració de la piscina municipal.